Adele - Someone Like You


I heard that you're settled down
我聽說你安定下來了
That you found a girl and you're married now
已經和你想要的女子結婚了

I heard that your dreams came true
我聽說你已圓夢了
Guess she gave you things I didn't give to you
看來她已給了你一些我給不起的事物

Old friend, why are you so shy
都是老朋友了 何必還遮遮掩掩的呢
Ain't like you to hold back or hide from the light
保留或隱瞞這些並不像是你呀

I hate to turn up out of the blue uninvited
雖然我也討厭自己這樣冒然的出現
But I couldn't stay away, I couldn't fight it
但我無法離開 無法克制自己
I had hoped you'd see my face
我就是要你能看見我
And that you'd be reminded that for me it isn't over
也要你注意到對我而言並沒有結束呀

Never mind, I'll find someone like you
唉 放心吧 我會再找到一個像你一樣的人
I wish nothing but the best for you too
我沒什麼好祈許的 只願你過的更好
Don't forget me, I beg
我只求 勿忘我
I remember you said
記得你曾說過
Sometimes it lasts in love
有時為愛而活
But sometimes it hurts instead
但有時因愛而傷
Sometimes it lasts in love
有時為愛而活
But sometimes it hurts instead, yeah
但有時因愛而傷

You know how the time flies
你是知道的 時間是過得很快的
Only yesterday was the time of our lives
只有昨天以前 才是屬於我們的生活時光
We were born and raised in a summer haze
我們曾在夏霧中成長
Bound by the surprise of our glory days
往日的美好時光 處處都是驚喜

I hate to turn up out of the blue uninvited
雖然我討厭自己這樣冒然的出現
But I couldn't stay away, I couldn't fight it
但我無法走開 無法克制自己
I had hoped you'd see my face
我就是要你能看見我呀
And that you'd be reminded that for me, it isn't over
也要你注意到對我而言這一切都並沒有結束呀
~
Never mind, I'll find someone like you
唉 放心吧 我會找到一個像你一樣的人
I wish nothing but the best for you too
我也沒什麼好祈許的 只願你過的更好

Don't forget me, I beg
我只求 勿忘我
I remember you said
記得你曾說過
Sometimes it lasts in love
有時為愛而活
But sometimes it hurts instead, yeah
但有時因愛而傷

Nothing compares no worries or cares
沒什麼事能比得上無憂無慮的
Regrets and mistakes, they're memories made
但現有的回憶裡卻是懊悔所犯過的錯
Who would have known how bittersweet this would taste
這箇中滋味誰知
~
Never mind, I'll find someone like you
放心吧 我會找到一個像你一樣的人
I wish nothing but the best for you too
我祈許你會過的更好

Don't forget me, I beg
我只求 勿忘我
I remember you said
記得你曾說過
Sometimes it lasts in love
有時為愛而活
But sometimes it hurts instead
但有時因愛而傷

Never mind, I'll find someone like you
唉 放心吧 我會再找到一個像你一樣的人
I wish nothing but the best for you too
我沒什麼好祈許的 只願你過的更好
Don't forget me, I beg
我只求 勿忘我
I remember you said
記得你曾說過
Sometimes it lasts in love
有時為愛而活
But sometimes it hurts instead
但有時因愛而傷
Sometimes it lasts in love
有時為愛而活
But sometimes it hurts instead, yeah
但有時卻因愛而傷

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 cindyfan 的頭像
    cindyfan

    Cindy戀打字

    cindyfan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()